NÄSTAN FÄRDIGT KÖK.


En vacker (eller ovacker) dag ska köket rivas ut och det ska byggas nytt, men det ligger på ungefär 4354e plats på priolistan. Först måste badrummet rivas och slitas i, där behövs det verkligen. Det gör det inte i köket. Ska kika om jag hittar nån före-bild på köket, det gör det ju lite roligare, men tillsvidare får ni se hur det ser ut just nu. Allt det svarta (lister ovanför kakel, socklar och listerna under överskåpen längst till höger) har jag målat om. Innan var allt det i bok, huuuh! Och alla handtag var tidigare såna där snajdiga i ... bok, de med. Innan allt är heeelt klart ska det upp såna överskåpslister under alla överskåp och så ska vi få in socklarna under underskåpen. Sen så!

Kommentarer
Postat av: Fian

Jag lägger till bland favoriter, okidej? :D

2009-08-15 @ 13:20:19
URL: http://justgirl.blogg.se/
Postat av: z.

Oh, i like it! Ska bli spännande att följa er i renoveringen av huset : D



Puss.

2009-08-18 @ 18:19:13
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Naaajs!

Riktigt snyggt! :)

2009-08-20 @ 14:26:10
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Skriv det du tänker på:

Namn:
Jag kommer tillbaka, kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0